Typ:
siła lub masa
Grupa mięśni:
barki
Mięśnie wspierające:
plecy-odc. szyjny
Sprzęt:
linki wyciągu
Sport:
jazda rowerowa, koszykówka, kulturystyka , pływanie, siatkówka, sztuki walki
Poziom:
Początkujący
Średni
Zaawansowany



Na przyszłość prosimy pobrać wtyczę flash.
Opis:
1
Ustaw odpowiednie obciążenie na lince wyciągu dolnego i zaczep do linki prosty drążek. Stajesz tyłem do wyciągu, chwytasz drążek nadchwytem i unosząc spoczywasz drążek na udach. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
2
NA WYDECHU, trzymając łokcie lekko ugięte, unosisz drążek do góry. PAMIĘTAJ aby mięśnie brzucha były napięte, a korpus wyprostowany. Kontynuujesz z ruchem dopółki uniesiesz dłonie lekko ponad barki. Napięte barki przytrzymujesz przez moment.
3
NA WDECHU, powoli opuszczasz ramiona do pozycji startowej. Tempo 1:2
4
Kontynuujesz wybraną ilość powtórzeń.
5
Sprzęt można zastąpić:hantlami lub gumami (ekspanderami)