Typ:
siła lub masa
Grupa mięśni:
barki
Mięśnie wspierające:
przedramie
Sprzęt:
wolne ciężary
Sport:
jazda rowerowa, koszykówka, kulturystyka , pływanie, siatkówka, sztuki walki
Poziom:
Początkujący
Średni
Zaawansowany



Na przyszłość prosimy pobrać wtyczę flash.
Opis:
1
Ćwiczenie to można wykonać leżąc na płaskiej ławce, lub leżąc na ziemi.
2
Leżąc na boku,  trzymasz w jednej ręce hantle a drugą wspierając korpus dla stabilności. Bark ulokowany u góry będzie wykonywał prace.
3
Górne ramie trzymasz “przylepione” do korpusu, a w łokciu utrzymujesz kąt 90-stopni. Przedramie, obciążone hantelką, jest skierowane do dołu. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
4
NA WYDECHU, unosisz hantle, rotując przedramie w ruchu pół okrągłym. Pamiętaj- stale utrzymujesz kąt 90-stopni w łokciu. Ruch wykonujesz do momentu kiedy przedramie jest w pionie do podłogi. Spięty bark przytrzymujesz przez chwile.
5
NA WDECHU, powoli opuszczasz hantle tym samym ruchem, powracając do pozycji startowej.
6
Kontynuujesz wybraną ilość powtórzeń, poczym zmieniasz ramie.