Typ:
siła lub masa
Grupa mięśni:
uda
Mięśnie wspierające:
pośladki
Sprzęt:
wolne ciężary
Sport:
bieganie, jazda rowerowa, koszykówka, kulturystyka , narty, piłka nożna, pływanie, siatkówka, snowboard, sztuki walki
Poziom:
Początkujący
Średni
Zaawansowany



Na przyszłość prosimy pobrać wtyczę flash.
Opis:
1
Ustaw się przed pudłem, w dłoniach trzymając hantle, na szerokości ramion w pozycji młotkowej. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA 2
2
A WDECHU- zaczynasz powoli przysiad poprzez uginanie kolan oraz bioder. W tym samym czasie trzymasz torso wyprostowane a głowe uniesioną do góry. Ruch kontynujesz dopóki pośladki dotkną pudła. PAMIĘTAJ- TWOJE KOLANA MUSZĄ BYĆ USTAWIONE W LINI PROSTEJ Z TWOIMI STOPAMI.
3
NA WYDECHU-prostując kolana i biodra powracasz do pozycji startowej.
4
Kontynuujesz wybraną ilość powtórzeń.
5
JEŻELI MASZ PROBLEMY Z PLECAMI LUB STAWAMI NIE POWINIENES WYKONYWAC TEGO RUCHU. MOŻNA ZASTĄPIĆ PRZYSIADAMI Z CIĘŻAREM CIAŁA
6
MOZNA ZMIENIAĆ USTAWIENIE STÓP ABY ZMIENIC PRACE ZAANGAŻOWANYCH MIĘŚNI.