Wróć do listy
 

10 wskazówek pomagających w utracie wagi

Proste sposoby, które pozwolą ci zobaczyć rezultaty...

10 wskazówek pomagających w utracie wagi Istnieje wiele mitów na temat czystego sposobu odżywiania się oraz genialnych ćwiczeń, w które wierzy mnóstwo ludzi. Z tego powodu nie są oni w stanie osiągnąć swoich celów fitness. Jeśli chcesz wyglądać i czuć się zdrowo oraz bez skrępowania wystąpić latem w bikini - poniżej znajduje się kilka wskazówek, do których warto się zastosować...

RÓŻNORODNOŚĆ DIETYTwój organizm potrzebuje jedzenia różnego rodzaju, a zróżnicowanie diety będzie korzystne zarówno dla twojego zdrowia, jak i wyglądu. Komponując dietę należy pamiętać zarówno o białku, jak również o węglowodanach oraz zdrowych tłuszczach, by zbudować piękne ciało.

ODPOCZYNEK I REGENERACJADobry sen i odpoczynek są konieczne dla postępów, zdrowia i prawidłowej regeneracji.

PORCJEJeśli jesz większe ilości któregokolwiek z makroelementów, twoje ciało nie będzie czynić postępów i zacznie odkładać tłuszcz. Wszystkie makroelementy są niezbędne i ważne jest, by spożywać je w odpowiednich proporcjach.

DOPASUJ DIETĘ DO SWOICH POTRZEBBardzo restrykcyjna dieta sprawi, że cały czas będziesz głodna i nie jest to długoterminowe rozwiązanie, jeśli chodzi o redukcję wagi. Bądź rozważna planując dietę - spróbuj wybierać jedzenie kreatywnie i realistycznie. Zalecam posiłki podzielone na małe porcje, które zawierają węglowodany, tłuszcz i białka.

NIE POMIJAJ POSIŁKÓW
Nie przybierasz na wadze, gdy zjadasz obiad. Przybierasz na wadze, gdy przyjmujesz więcej kalorii niż potrzebujesz. Gdy nie jesz, metabolizm zwalnia i w twoim organiźmie może zacząć odkładać się tłuszcz.

UWAŻAJ NA PŁYNNE KALORIENiektórzy ludzie stosują bardzo restrykcyjną dietę, ale piją soki owocowe bogate w kalorie i cukier. Uważaj na nie i pamiętaj, by pić odpowiednią ilość wody. Woda jest niezbędna dla twojego ogólnego zdrowia i do nawadniania się podczas ćwiczeń.

UWIERZ W PROCESNie oczekuj, że schudniesz 10 kilo w dwa tygodnie! Bądź zdyscyplinowana i konsekwentna, a zobaczysz rezultaty.

BĄDŹ OSTROŻNA PODCZAS GOTOWANIAPamiętaj, że każda przyprawa, olej i dodatkowy składnik może zwiększyć ilość kalorii i makroelementów w posiłku.

NIE TRENUJ KARDIO GODZINAMIKardio pomaga spalać kalorie, ale nie jest jedynym skutecznym rozwiązaniem pomagającym w utracie wagi - powinnaś również podnosić ciężary! Podnoszenie ciężarów pomaga budować mięśnie, aktywuje przemianę materii oraz spala mnóstwo kalorii!!

SPRAW, BY DIETA STAŁA SIĘ TWOIM STYLEM ŻYCIAZdrowy styl życia składający się z ćwiczeń i właściwego odżywiania jest kluczem do osiągnięcia długoterminowych rezultatów. Zacznij wprowadzać małe zmiany i skup się na swoich celach.

Mam nadzieję, że te wskazówki wam pomogą! Pamiętaj: ważna jest cierpliwość i wiara w proces!