Wróć do listy
 

NUDNE ROZCIĄGANIE?

7 WSKAZÓWEK BY ROZCIĄGNĄĆ PLECY, BIODRA I ZWIĘKSZYĆ ELASTYCZNOŚĆ NÓG...

1 z 7
 
     Ile czasu powinieneś poświęcać na rozciąganie się? To zależy od ciebie. Wykonanie wszystkich ćwiczeń pokazanych poniżej, wraz z wszystkimi powtórzeniami, zajmuje 15-20 minut. Najlepiej wykonać wszystkie ćwiczenia i sprawdzić, które są dla ciebie najlepsze. Możesz wybrać tylko kilka ćwiczeń, które wydają się najlepsze na ból pleców.
Możesz też po prostu wykonywać mniejszą ilość powtórzeń każdego ćwiczenia. Albo możesz robić wszystko. Jesteś jedyną osobą, która będzie wiedziała, co jest dla ciebie najlepsze. Nie trzeba wykonywać wszystkich ćwiczeń na raz. Możesz zrobić trochę teraz, a trochę później w ciągu dnia. Oto kilka wskazówek, których zastosowanie warto rozważyć.
1/ Skręty tułowia; Połóż się na plecach, z rękoma po obu stronach tułowia. Ugnij kolana i umieść stopy płasko na podłodze, albo podciągnij kolana do klatki piersiowej. Przełóż nogi na jedną stronę swojego ciała, a później na drugą. Eksperymentuj z ułożeniem nóg i znajdź odpowiednie i najwygodniejsze dla ciebie. Przenoś nogi z jednej strony na drugą 20 razy. Podczas ostatniego rozciągnięcia zatrzymaj się na 20 sekund, rozluźnij się i swobodnie oddychaj.