Wróć do listy
 

4 ćwiczenia dla dolnej części brzucha

Zyskaj ładny, pełen sześciopak...

4 ćwiczenia dla dolnej części brzucha Dla większości facetów strategia pracy od dołu jest doskonała w odniesieniu do treningu brzucha, ponieważ dolne mięśnie brzucha są bardziej uparte niż górne względem siły i rzeźby. Idea tego treningu polega na opracowaniu rutyny, która zaangażuje wszystkie części brzucha, by zapewnić równowagę, której potrzebujesz.       

Zbiór ćwiczeń przedstawionych poniżej całkiem nieźle wpisuje się w postawione wyzwanie, zaczynając od dwóch ruchów na dolne partie, kontynuując z ruchem na mięśnie skośne i kończąc na mięśniach stabilizujących. W związku z tym, że nie da się trenować tylko jednej części mięśni oddzielnie, górne partie również będą zaangażowane we wszystkich ćwiczeniach, dzięki czemu zyskasz ładny, pełny sześciopak.

Trening

ĆWICZENIE
POWTÓRZEŃ
Unoszenie nóg w zwisie 12-15
Wycieraczki ramionami ze sztangą 10 na stronę
Brzuszki z obciążeniem 15
Mostek w podporze na piłce stabilizacyjnej 30 sek

Ćwiczenia

Unoszenie nóg w zwisie

Rozpoczynaj każde powtórzenie powoli, by mocno obciążyć dolne partie brzucha. Gdy nogi będą już w górze, lekko unieś miednicę i przytrzymaj przez sekundę.  Mięśnie brzucha są najbardziej zaangarzowane powyżej kąta 90-stopni korpusu względem ud, więc pamiętaj aby nie rezygnować z dodatkowych centymetrów i unieś uda jak najwyżej.





Wycieraczki ramionami ze sztangą

Umieść jeden koniec sztangi w kącie, a drugi obciąż. Trzymając obciążony koniec w rękach zacznij wykonywać nim ruchy po torze odwróconej litery U.


Brzuszki z obciążeniem

Połóż się płasko na plecach z ugiętymi kolanami trzymając talerz nad twarzą. Zegnij się w pasie i wykonaj standardowy brzuszek trzymając talerz cały czas w górze. Przytrzymaj chwilę na szczycie ruchu, a następnie wróć do pozycji startowej.

Mostek w podporze na piłce stabilizacyjnej

Oprzyj łokcie na piłce stabilizacyjnej i ustaw się w pozycji platformy. Skup się na utrzymaniu całego ciała w prostej linii od głowy do pięt.

autor:
Joe Wuebben

KLIKNIJ TUTAJ- CAŁA VIDEOTEKA ĆWICZEŃ DO TWOJEJ DYSPOZYCJI- SORTUJ WG GRUP MIĘŚNIOWYCH, SPRZĘTU, POZIOMU ZAAWANSOWANIA, ITP