Wróć do listy
 

WYMAGAJĄCY TRENING FUNKCJONALNY...

Ćwiczenia i specyficzna dieta...

WYMAGAJĄCY TRENING FUNKCJONALNY... Jeśli szukasz odmiany, powinieneś zdecydować się na poniższą rutynę. Będziesz wykonywać tylko 35 minut ćwiczeń dziennie, sześć dni w tygodniu. Sekret to ciężka praca i jedzenie tylko takiej ilości pożywienia, by móc ciężko pracować. Tak naprawdę tego samego uczył nas Bruce Lee wiele lat temu. Podążał za naukami sztuk walki: „ Musisz zachować umiar w jedzeniu i jeść tylko tyle, by pozostać zdrowym i w odpowiedniej kondycji”.

Rutyna treningowa...Treningi są bardzo trudne i wymagające. To nie będzie delikatne bieganie po parku, po którym następuje kilka serii z hantelkami, a następnie sauna i prysznic. To będzie pełny, bardzo intensywny trening przez 6 dni w tygodniu. W zasadzie nie istnieje żadna seria treningowa, ponieważ w tym planie treningowym nie ma być dwóch takich samych dni – z wyjątkiem sobót, w które biegasz przez godzinę na długiej trasie.

Treningi składają się z różnorodnych ćwiczeń zmuszających całe ciało do ciężkiej pracy, by zbudować mięśnie i wytrzymałość. Do treningów funkcjonalnych zaliczmy skoki na pudło, wspinaczkę na linach, boksowanie ciężkich worków treningowych, serie z kettlebells, plus sporo ćwiczeń z masą ciała, takich jak podciąganie się na drążku nadchwytem, podchwytem, pompki, pompki rzymskie itd. Każdy trening rozpoczynasz się od 10-minutowej rozgrzewki na wioślarzu. Te ćwiczenia mają na celu rozgrzanie mięśni i zwiększenie przepływu krwi przed prawdziwym wysiłkiem.

Później następuje 10 minut treningu o średniej intensywności, który rozpoczynamy od ćwiczeń takich jak przysiady i martwy ciąg przy dużym obciążeniu. Nie wykonuj więcej niż 5 powtórzeń, ponieważ celem jest budowanie siły. Następnie wykonaj lżejsze obwody treningowe, nadal korzystając z obciążenia takiego jak worki piasku albo kettlebells. Ten etap kończysz rzutami piłką lekarską, podobnymi to takich, jakie znajdują się w plyometrycznym treningu bokserów.