Wróć do listy
 

IDEALNY PROGRAM ZMIAN...

5 pytań kobiet rozpoczynających program utraty wagi...

1 z 6

       Czy trening z obciążeniem sprawi, że będziesz napakowana? Czy przez węglowodany przybędzie ci więcej tłuszczyku? Co z trzema pełnymi posiłkami dziennie? Poznaj odpowiedzi na 5 pytań, które powinny znać wszystkie kobiety rozpoczynające program utraty wagi...

Czy podnoszenie ciężarów sprawi, że będę napakowana? Podnoszenie ciężarów (trening z obciążeniem) jest po prostu jedynym sposobem, żeby osiągnąć zgrabną sylwetkę, która jest marzeniem większości kobiet. Ciągle słyszę kobiety mówiące „Nie chcę być zbyt duża, czy napakowana.” Drogie Panie, wy po prostu nie macie wystarczająco testosteronu w waszych ciałach, żeby nabrać masywnego kształtu. Jeśli przez przypadek zbudujecie więcej masy mięśniowej niż chcecie, po prostu podnoście mniejsze ciężary i wykonujcie więcej powtórzeń.
Jeśli uda ci się już osiągnąć idealny rozmiar ramion, będziesz musiała przestać podnosić duże ciężary. Aby utrzymać obecny rozmiar, zmniejsz podnoszony ciężar i zwiększ ilość wykonywanych powtórzeń. Jeśli w pewnym momencie wykonywałaś uginanie przedramion z hantlami o wadze 10kg i 10-12 powtórzeniami, teraz wykonuj je z 7-9kg czyli obciążeniem pozwalajacym na wykonanie 20-25 powtórzeń. Dodaj również więcej serii i zmniejsz czas odpoczynku do 15-30sec.
Poza tworzeniem idealnego wyglądu zewnętrznego, podnoszenie ciężarów ma również inne pozytywne aspekty dla kobiet. Przede wszystkim zmniejsza ryzyko osteoporozy - generalnie ćwiczenia z obciążeniem wspomagają rozwój kości, a nie ich utratę.