Wróć do listy
 

KETTLE DLA KOBIET...

Siła jest sexy...

KETTLE DLA KOBIET... To prawda! Jeśli nie jesteś świadoma, to siła jest obecnie uważana za jedną z najseksowniejszych cech płci pięknej. Przez ostatnich kilka lat przeniosłyśmy trening z kettlebells na wyższy poziom. Kobiety nie obawiają się już ciężkich przedmiotów i zaczynają rozumieć, że uczucie, którego doświadczają, gdy stają się silniejsze jest zniewalające: zwiększona pewność siebie, poprawiona postawa i niezależność. Nie wspominając już o szczuplejszej i zdrowszej sylwetce...

Większość treningów ma jedną wspólną cechę - zostały starannie zaprojektowane, by dodawać równowagi, skupiając się na całym ciele. Każdy trening składa się z pracy nad podciąganiem ciężaru własnego ciała, na przykład podczas przeciwnego wiosła z masą ciała, podciągania się na drążku, wyroków, przysiadów lub martwego ciągu oraz z ćwiczeń eksplozywnych, takich jak wymachy, zarzut, liny i ćwiczenia z obciążeniem.
Zanim przejdziesz dalej, a potrzebujesz dokładnej ilustracji formy wykonania ćwiczeń, możesz ją znaleść na naszej stronie ĆWICZENIA WEDŁUG GRUP MIĘŚNIOWYCH, gdzie odchaczając Kettlebells w wyszukiwarce, znajdziesz dokładne opisy ćwiczeń wraz z instruktażem filmowym.  KLIKNIJ TUTAJ


Trening #1 Rozgrzewka
  • Tureckie wstawanie z kettlebell - 3-5 powtórzeń / stronę
  • Platforma - 30 sekund
  • Przysiady z masą ciała - 10 powtórzeń
  • Ćwiczenia rozciągające stawy - 1-5 min
Obwód 1. - powtórz 3-4 razy
  • Pompki - 5 powtórzeń
  • Wykroki w tył z kettlebells - 5-6 powtórzeń
  • Wymachy 1 kettlebell - 8 powtórzeń na stronę
  • Odpoczynek - 45-60 sek
Obwód 2. - powtórz 3-4 razy
  • Wiosło z kettlebells - 5-8 powtórzeń/str
  • Ciężki przysiad - chwyt goblet - 5-8 powtórzeń
  • Podciąganie dwóch kettlebells wzdłuż tułowia - 8-10 powtórzeń
  • Odpoczynek - 45-60 sek
Zakończenie - obwód powtórz 5 razy, każde ćwiczenie 15 sek maksymalnej intensywności, 15 sek przerwy między ćwiczeniami.
  • Fale z linami
  • Przysiad z wyskokiem
  • Zarzut 1 kettlebell
Ochłodzenie
  • Platforma, rozciąganie itp - 10-15 minut