Wróć do listy
 

PERFEKCYJNE NOGI I POŚLADKI...

Łatwe ćwiczenie w polowych warunkach...

PERFEKCYJNE NOGI I POŚLADKI... Jak naprawdę wyglądają „perfekcyjne nogi i pośladki”? Jeśli zadasz to pytanie na siłowni pełnej kobiet, otrzymasz mnóstwo różnych odpowiedzi, zależnie od preferencji: szczupłe nogi... jędrne nogi... długie nogi... zaokrąglone pośladki... mały tyłek... itp. Okey, możliwe, że nie da się wyznaczyć uniwersalnej definicji, lecz jest jeden sposób byś TY osiągnęła perfekcyjne nogi i pośladki: zabrać się do pracy i zmaksymalizować swój potencjał!    

Właśnie to robią najlepsze modelki fitnessowe świata, koncentrują się na swoich atutach i rozwijają w kierunku, który wskazuje im ich ciało.
By rozwinąć doskonałe nogi i pośladki najlepszym sposobem są przysiady, lecz dziś proponujemy niestandardową wersję przysiadów, która zmaksymalizuje potencjał każdej kobiety.

Przysiady pulsy z hantlą W tym ćwiczeniu zakres ruchu ograniczony jest do dolnej połowy tradycyjnego przysiadu, utrzymując pośladki w stałym napięciu. To ćwiczenie doskonale sprawdza się jako finiszer treningu nóg, dając twoim pośladkom trening, jakiego dawno nie widziały.

Jak wykonać ćwiczenie
  1. Umieść stopy w pozycji jak do przysiadu w szerokim rozkroku, palce stóp niech wskazują na zewnątrz.
  2. Podnieś hantlę i trzymaj ją dwiema rękami pomiędzy nogami.
  3. Utrzymując wyprostowany tułów i napięty brzuch, obniż tułów do dolnej pozycji głębokiego przysiadu.
  4. Gdy osiągniesz dolną pozycję, uaktywnij pośladki i oprzyj ciężar ciała na piętach. W szybkim, stałym tempie unoś ciało i opuszczaj o kilkanaście centymetrów (ruchem pulsacyjnym). Pamiętaj, by ciężar ciała opierać na piętach.


Wykonaj 4 serie po 20-25 powtórzeń

Wskazówki
  • Mimo dużej liczby powtórzeń, nie bój się użyć większego obciążenia. W zależności od twojego poziomu zainteresowania, zakres 6 – 22kg powinien być w porządku. Staraj się użyć obciążenia, które będzie wyzwaniem, lecz nie będzie zbytnio obciążać stawów.
  • Nie pozwól by ramiona odsunęły się od ciała. Łatwo do tego dopuścić trzymając ciężką hantlę w najgłębszej pozycji przysiadu. Trzymaj korpus prosty i ciężar ciała oparty na piętach, a ręce będą ułożone wzdłuż ciała, jak powinny.